Bara ett vi

Från första dagen så har jag älskat dig med hela mitt hjärta. Jag har försökt att få dig att känna kärleken så som jag känner den. Jag vet att du känner våran kärlek. Jag vet att den är kvar. Jag kommer kämpa förevigt, jag lovade dig att det skulle vara vi oavsett vad, att jag aldrig skulle lämna dig - allt som jag lovat tänker jag hålla. Jag tänker aldrig lämna dig. Du är min värld.

Idag älskar jag dig mer än vad jag älskat någon. Jag har 20 sparade sms från dig, till mig. Kärlek, allting du skrivit är kärleksord, jag vet att du fortfarande känner så. Jag känner fortfarande alla känslor för dig. Jag låter dem aldrig försvinna. Jag hoppas du förstår allt, jag ber om förlåtelse, jag kämpar för oss, jag mår dåligt, jag vet att jag gjorde fel. Jag hoppas du kommer tillbaka, jag kommer vänta.

Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Saga

Sv: åh tack! Visst är namnet gulligt? Från min favoritfilm aristocats!

2011-11-08 @ 13:13:25
URL: http://somelodramatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0