En jävligt sexig kille

Tog lite tacos med mamma nu ikväll, tidigare idag åt jag lax, det finns inget godare än lax! Sen sprang jag ner till ICA i sista minuten och sen en snabb sväng ut med Elsa. Nu ligger jag och Elvis och pussas i sängen, men något fattas.. Ikväll ska jag se filmen efter Så mycket bättre, jag tror den heter Dumpa honom, vet inte vad den heter på engelska men den verkade bra. Mamma har gjort chokladpudding och grädde! Mums. Imorgon ska jag träna, blev bara att städa rummet idag.

Nu väntar en söt lite katt på mitt knä. Mysigt värre. Men måste bara säga att utan Andreas här är det så jävla tomt, tomt som riktigt riktigt tomt. Det är för tomt, det gör ont för att det är så tomt. Hellre hade jag haft 80-sängen vi sov på första gångerna. Än att sova ensam. Men, jag kämpar..


Jag tokälskar den här bilden, grr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0