En jobbig vecka

Jag vet att jag kunde gjort det muntliga så jävla mycket bättre än vad jag gjorde. Slängde ihop en text och en bild på några minuter igår och hade noll inspiration och noll fokus. Kunde bara koncentrera mig på hur jag ska kunna lösa och förklara allting. Det här veckan har varit den värsta i hela mitt liv. Imorgon har jag bara en lektion och efter det lite pa.

Från och med nu till sent ikväll är jag ensam hemma. Vet inte om det är så bra. Men jag får tid att tänka och tänka lite mer. Redan nu försöker jag hålla tårarna borta. Det har blivit klart för mig nu att tårarna kan inte ta slut om man verkligen mår dåligt. Jag har gråtit varje dag, nästan hela tiden, den här veckan.. Nu ska jag bädda ner mig i soffan, titta på Ellen, äta lite mackor och skriva ett par punkter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0