Längtar inte längre

Hej.. Det är verkligen inte någon bra dag för mig, men inte en dålig dag heller. Är varken glad eller ledsen. Men när jag satt och tänkte lite så insåg jag att julafton kommer bli olikt sig, väldigt. Inte med någonting som har hänt den här veckan. Utan andra saker. Jag vägrar att ha en dålig julafton, jag älskar julen och jag älskar vintern. Aldrig att julafton är dålig, om jag så måste vara ensam så får det vara så. Jag har längtat efter julafton hela året, men inte lika mycket nu längre. Tyvärr, jag är jätteledsen över det men det finns nog ingenting jag kan göra åt det. Faktiskt..

Annars har jag pluggat religion HELA dagen, det är så mycket och jag skulle egentligen börjar på lovet men då hade jag plugg till naturkunskapen. Jag får lov att köra in allt om judendom, kristendom och islam på ett par få dagar. Inte okej. Önska provet var om en vecka på tisdag.. Men nu kämpar jag som aldrig förr. Imorgon ska jag nog köpa hem en B&J-glass och plugga exakt varje sekund. Skiter i allt annat då. Men just nu tar jag en paus, hoppar in i duschen och sen tillbaka in i religionens värld. Ha en fin kväll!


Julafton förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0