Rädd för livet

Just nu vet jag ingenting. Just nu känns det som min värld står stilla. Just nu mår jag inte bra. Inte bra.

Men jag har ätit, varit ute med Elsa och gjort lite viktiga saker sen jag kom hem. Just nu sitter jag och kollar lite info om hemliga saker på Google, Google är väl rätt bra va! Tänkte titta på O.C, duscha, titta lite mer O.C och sen sova. Härligt. Men just nu behöver jag någon att prata med, ingen som skulle börja prata om något annat, ingen som skulle svara något jag inte vill höra, någon som skulle säga att om det händer mig så finns den där varenda sekund på dygnet, för just nu är jag livrädd. Men det har ingenting att göra med vad som hänt den här månaden, det har att handla med mig och nej, jag orkar inte skriva om det. Jag återkommer när jag har all information rätt. Men lite O.C då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0