Träning hjälper mig

Just nu är det många känslor som snurrar runt om mig. Bra och dåliga. Men det har faktiskt ingenting med människor jag känner att göra, inte med mig heller, bara lite med mig. Men jag kan hantera det, mest genom träningen. Träning hjälper mig enorm mycket, tar ut allt genom träning och efteråt känner jag mig så fri. 

Busborgen var helt galet! Vi hade roligt men det tog verkligen på krafterna. Slutade inte som vi alla ville men vi lyckades att göra det bästa av situationen. Imorgon ska jag med Albertina till stallet runt 10 och efter det ska jag på stan och resten av kvällen består av spanska plugg för nu jävlar ska jag ha högre än sist på provet! Men just nu sitter jag och dricker citronvatten, tänker på julklappsköp och såklart - idol! Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0