Tunnelbanan

Snart är det dags att sätta sig på tunnelbanan in till stan, jag älskar att det tar ett tag(ca 25 minuter) in till stan med tunnelbanan. Det är så mysigt att sitta på tunnelbanan, bredvid Andreas, hand i hand, se massa olika, unika människor, lyssna på musik och bara ta det lugnt. När Andreas jobbade förut så brukade jag sätta mig på tunnelbanan och bara åka lite, bara för skojs skull liksom! Det kanske bara är jag som tycker det men det är så skönt och mysigt.

Jag har precis duschat och insåg att jag behöver färga håret. Och denna gång ska jag göra det hos en frisör så det håller längre! När jag färgade för ett tag sen satt det kvar kanske någon vecka, färgen blev jätte bra men blev ändå lite besviken. Och min frisör är bäst på att färga mitt hår och hon vet hur jag vill ha det. Men ska faktiskt ta och sätta på mig lite kläder va.. Sen drar vi in mot stan - bio, Gamla stan, mys och kärlek. Ha en fin kväll!


Den här färgen vill jag ha.
Den gången färgade jag hos min frisör och den blev perfekt och höll sig länge!
Så man måste unna sig att gå till frisören ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0