Underbar natt

God morgon! Jag är lite arg på byggarbetarna utanför, varför börja kl 7 på morgonen? Fattar dom inte att folk sover! Så jag gick upp nu med Andreas. Han åker och tränar och jag bäddar in mig mysigt i sängen. Förutom byggarbetarna så har jag sovit helt underbart inatt. Det har inte varit någon katt som vill springa in och ut hela natten, inte för varmt eller för kallt, ingen kall vägg som jag blir inputtad i. En helt underbar natt!

Igår kväll funkade inte internet vilket gjorde mig lite arg, igen. Men nu verkar det funkar rätt okej. Ska fota allting så snabbt som möjligt och göra några tidsinställda. Eftersom vi ska på bio och ha en mysig kväll i stan idag. Hörs lite senare då, Pucko nu!


Bild från november förra året
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0