Vinterpäls

Ikväll har jag legat i soffan i köket och sovit, haha. Åh, jag älskar att sova efter en härlig middag. Maten smälter så skönt och jag slipper känna mig tung om en sten. Så där somnade jag i säkert 1 timme åtminstonde. Så trött är jag knappst nu, har nyss tagit en dusch där jag gjorde in inpackning i håret och ansiktsmask i fejjan, plus rakade benen faktiskt. Jag vill inte börja min vinterpäls än, snön har inte ens kommit ju. 

Det är så jäkla skönt att inte ha en enda läxa till imorgon!! Och att jag går till halv sex gör faktiskt ingenting när jag det gäller imorgon, efter skolan ska jag träna så kommer hem runt sju imorgon, som tidigast. Lång dag imorgon och därför tar jag med mig lite frukt till skolan, mums så mysigt jag ska ha det imorgon! Nu ikväll ska jag kolla på O.C och sova. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0