70års kalas

GALET. Beskriver kvällen med ett ord. Mycket glada gamlingar(jag var yngst), god mat, roliga presenter och massa härliga konversationer! Kom hem för ett tag sen och kollar nu på Allt för min syster. Slutet iaf. Kommer kolla på hela på mitt höstlov som jag kommer spendera i Stockholm. Men min kvällen har varit galen.

Nu laddar jag inför att stiga upp tidigt och vara redo för gymmet med min älskling. Kommer bli super spännande men kommer säkert vara helt utslagen efteråt. Nu måste jag gå och bädda ner mig i sängen. Puss och kram!!


När jag sre den här bilden kommer 1000 tankar upp. Kommer säkert skriva av mig om det snart.
Tänker för mycket, behöver få ut det. Därför finns bloggen till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0