Allt men inget

Förra helgen hade jag tjejkväll med min bästavän och min systerdotter här hemma. Imorgon åker jag ut till min systerdotter och sover hos henne. Min syster är i Bryssel så därför är vi barnvakt i helgen. Det kommer bli grymt kul! Egentligen skulle jag följt med henne till ridningen imorgon men jag tycker jag förtjänar sovmorgon imorgon så det tar jag!

Imorgon kväll ska jag försöka få lite plugg gjort, tog faktiskt fram böckerna idag och pluggade ca 45 minuter. Inte så mycket men en del. Nu håller jag tummarna för att Linni åker ut Idol. Sorry om någon läsare gillar henne, jag skriver bara mina åsikter. Kram!


Jag och min älskade systerdotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0