Bajsig chokladpudding

Jaha, misslyckades med att göra chokladpudding, hur enkelt är inte det?! Nej men då misslyckads jag med det, när jag var som mest sugen på det.. Fuck. Men jag äter den trots att den ser ut som bajs. Jag menar det verkligen. Den ser VIDRIG ut! Men chokladpudding är gott och min är god, trots allt..

Nu tittar jag på en jätte dålig, äcklig film. Men jag ska byta. Hoppas ni får en härlig lördagskväll! Jag känner mig ovanligt ensam, mamma och syrran är i Stockholm hos min bror, Andreas tog med sig Elsa till hans lägenhet i Stockholm. Alla kommer hem imorgon och tills dess är jag själv hemma med Elvis. Som är ute och raggar på andra katter för tillfället. Kram!


Rörde om lite och trodde att den skulle bli bättre... Icke sa Nicke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0