God morgon

God morgon! Jag skulle ju ha packat igår, så dumt att jag inte gjorde det! Så nu måste jag sätta fart. Har ätit frukost och pussat på Andreas. Alltså har jag inte gjort något som behövs. Men det ska jag ändra på. Får se vilket tåg vi tar, 10.10 eller 11.14.. Bloggar nog från mobilen och när vi är hemma. Ni får ha en underbar dag, det kommer ett lite roligt halloween-inlägg sen. Lite efter, men jag vet fortfarande inte varför helgen nu var halloween och nästa helg är Alla helgons dag. Jag har alltid trott att det var samma sak..


Kommentarer
Postat av: A.L

God morgon :)Hoppas du får en bra dag!

2011-10-31 @ 11:24:25
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0