Kebabman

Fick ett stort IG på mitt naturkunskapsprov. Men det var jag nästan medveten om innan. Fick ett enormt VG på mitt spanska prov. Vilket gjorde min dag! När jag kom hem delade jag och älsklingen min på varsin kebab, han är min kebabman!

Nu ikväll kollade vi, som resten av Sverige typ, på Sverige - Holland på bästa Råsunda. Jag satt hela matchen och "ooooh"-ade. Den var spännande och mycket mycket bra!! EM nästa! Nu laddar jag upp inför imorgon, morgonen börjar med gym på idrotten, projektarbete och lite spanska. Avslutar min skoldag med naturkunskap, som inte är en favorit i år..

Nu ska jag och min kebabman hoppa i sängen. God natt!

Gosig gosh, 2 år - 2 månader - 10 dagar! Love you bebo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0