Love is all you need

Nu har jag skrivit klart min "första gången", skickat in den, skickade den till Andreas också för att få någon mer synpunkt. Nu ligger jag nyduschad och lyssnar på Glee, tänkte ta och sätta på filmen She's the man, bara 5% kvar av nerladdningen. Sen blir det nog till att säga god natt. Vill inte gå en torsdag till och vara helt slut pga dålig sömn. Jag vet ju hur jobbiga torsdagar är, därför försöker jag alltid somna innan 23.00 på onsdag kvällarna.

Min "första gången" fick handla om kärlek, jag känner mig kärleksfull och jag insåg igår kväll att idag har jag ca 20 sparade sms från Andreas som han skickade till mig för precis två år sedan, idag. Jag älskar kärleken, jag älskar att vara kär och jag älskar Andreas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0