Prov efter prov

God morgon! Börjar om två timmar och då har jag mitt prov, jag är inte nervös men jag är mer orolig att det kommer gå åt helvete. Men jag ska försöka plugga i en timme och lite till innan jag trampar vidare till skolan. Det som är skönt är att jag slutar efter provet, då ska jag hem, äta middag med älskling, tvätta med älskling och sen ska jag ut och gå. Och sist men inte minst - plugga! Har prov på fredag igen så nu är det dags att sätta igång.

Har bestämt mig för att gå ut och gå varje dag den här veckan, ser hur det känns eftersom jag är på g att börja träna. Men just nu har jag för ont i huvudet för att sitta vid datan. Hoppas ni får en bra dag, kram!


Finaste rosa rosorna som jag fick av Andreas för ett tag sen, typ 1 år sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0