Söndagskväll

Just nu sitter jag och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik?, pluggar och äter lite choklad. Jag slutar helt med godis efter denna kaka. Faktiskt! Så det så! Så nu vet ni det. Psykologiplugg går ju galant faktiskt, ovanligt bra flyter det på. Ikväll väntar två avsnitt av Jersey Shore(!!), det har blivit som en lite tradition för mig och pojken min. Mannen min om vi ska vara petiga. Han är min MAN inte POJKE.

Imorgon har jag ju som vanligt sovmorgon och har bara två lekioner, jag ÄLSKAR att börja veckan på det sättet. Sen att träningen börjar på allvar nu är ett plus i kanten, det behövs ju verkligen i höstens mörker. Gör vardagen lite roligare. Nej, nu återgår jag till mitt plugg. Ha en lugn kväll!


En riktigt gammal bild, ville bara visa mitt fluffiga hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0