Flyg upp till himlen

God morgon. Tröttare än tröttast här. Men ändå väldigt glad! Om några minuter ska jag och mamma åka till Bromma för att titta på min kära bror och hans tjej när dom ska flyga, dom fick den presenten när lille Axel hade dop. Jag tycker att det ska bli otroligt roligt och självklart följer kameran med! Efter vi är klara där så ska vi vidare till  Barkaby och gå runt lite. Trots att det inte är samma sak så är jag ändå väldigt glad över att få komma till Stockholm idag.

Men nu måste jag packa ner mitt godis och kameran i väskan, ha en underbart fin dag!


Har på mig mina nya favorit tröja som jag fick av Andreas.
Ska visa er när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0