Från himlen till helvetet

Jag har börjat tycka att mitt schema var helt okej. Men nu har jag, med mina egna beslut, ändrat det. Kommer inte ha någon sovmorgon på måndagar, och kommer sluta 15.30 på måndagar. På tisdagar går jag 8.45-16. Onsdagar är än så länge rätt bra, slutar 14.00. Torsdagar börjar jag 08.45 och slutar 17.30, ja ni läste rätt, 17.30!!! men det har jag valt helt själv. Det beror mest på att jag får 100p till, vilket jag känner är bra att ha. Nu ska jag försöka få en bra balans på mina studier så jag inte går inte i väggen sista året. Jag ska satsa hårt men ändå må bra och lyckas bra med träningen som jag kommer börja med om kanske två veckor.

Mitt mål är inte längre G, utan VG eller MVG, jag vet att jag kan. Jag måste bara våga, satsa och vara koncentrerad. Jag ska sätta fokus på plugget så jag kan plugga vidare till det jag vill. Det känns bra just nu men jag vet hur stressande och hårt allting kommer bli. Jag hoppas bara att jag klarar det!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

kommer hem klockan sju tre dagar i veckan, klockan sex en dag och ett sista dagen. HE HE HE HE HEJ!

2011-09-06 @ 20:00:18
URL: http://jennifermargaretah.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0