Höstens färger

Jag älskar att det är kyligare, finare färger, löven faller och det blir mörkare redan nu. Det älskar jag totalt! Det är otroligt mysigt. Så därför tänkte jag imorgon ta mig ut och fota lite. Jag har den bästa kameran man kan tänka sig, den är inte ens en systemkamera! Men den tar minst lika bra bilder. Dock håller den på att gå sönder, men jag ska skaffa mig en systemkamera tills dess. Men imorgon ska jag ut och fota så det blir lite roligare här. Hade tänkt göra om och därför behöver jag nya bilder, kommer dock troligen vänta till marken är full av vitt, kallt puder! Då ni!

Jag bara älskar det! Jag har annars hatat hösten, men inte i år. Mys.


Bild från 2006(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0