Jag vill ha en hel dag med A

Hej! Ligger i min egna säng just nu faktiskt. Med internet och datan. Är ju hemma! Åkte med min bror + frugan tillbaka. Det blev lite tidigare än planerat men det gör ingenting eftersom jag fick en längre helg. Men det var otroligt skönt och befriande att vara själv i Stockholm! Det gör jag om snart igen.

Andreas jobbar på just nu, vilket betyder att jag sover själv inatt. Jag ska kolla min mail och smsa god natt till honom sen släcker jag för idag. Har en del att visa er, imorgon. Har haft det så bra!! Men längtar efter Andreas. Längtar efter att få ha en hel dag med honom, kom på att vi har inte haft en hel dag tillsammans på länge.. Jag går i skolan och han jobbar, och på helgerna jobbar han ännu mer. Vilket betyder att jag måste fixa det!! Jag saknar honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0