Mamma vet bäst

God morgon! Vilket härligt väder.. Nej, men jag drömde om att det blev 30+ idag och jag fick panik för jag inte hade rakat benen.. Så vaknar jag och ser massa regn, nej nej nej!! Men mamma sa att det skulle sluta på eftermiddagen, mamma vet bäst och det som mamma säger stämmer!
Idag smäller det, AIK-Djurgården på Råsunda. Jag vill fan inte stå på en blöt plats på norra så det får ta och sluta regna nu. Men jag är galet glad, taggad och spänd! Men först gäller skolan, 10 börjar jag och 14.25 slutar jag. Nu ska jag packa lite och sen frulle. Ni får ha en fantastisk dag och kika in här lite då och då för det kommer inlägg idag trots jag kommer vara rätt upptagen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0