Peace and love

Lyssna till dig hjärta, gå på magkänslan, vad säger hjärnan? Varför finns det så många olika alternativ när jag bara vill ha ett enda svar? Ja eller nej, kanske eller inte? Frågorna är många men svaren är för några. Är det rättvist att bara frysa ut eller ska man lösa problemen som dom kommer?

Finns det rätt och fel? Varför vet jag inte om när jag gör något dumt mot den jag älskar? Varför finns det så mycket negativitet och varför kan inte alla ge varandra kärlek?

Om man älskar en person så varför vara sur? Varför inte ge all kärlek som man känner till den personen och visa all lycka som man har i sig? Det finns så mycket ilska och elakhet så snälla, älska, var glada och fyll varandra med glädje och kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0