Nu börjar utmarschen

Det här inlägget skriver jag 10 mars 17.00. Men trots det så kan jag försäkra alla att jag kommer vakna den 1 april och må så underbart bra, jag kommer ge den här dagen mitt hjärta, jag kommer känna glädje från topp till tå från sekunden jag vaknar till sekunden jag somnar. Den här dagen ska jag minnas som en av de bästa dagar i mitt liv. Det kan jag försäkra er. För nu börjar det som jag längtat och väntat på så mycket! IDAG ÄR EN BRA DAG, IDAG ÄR EN MYCKET BRA DAG! Då kör vi - mot Råsunda. Mot den sista premiären på Råsunda, den sista första hemmamatchen. Dagen kommer fyllas med lycka, kärlek, skrik, glädje, sång och massa känslor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0