Polisen, skärp er

Så trött på poliser och deras "insatser" speciellt när det kommer till fotboll. Igår var det flera 100-tals poliser och ja, jag kan förstå att dom var oroliga och behövde kolla igenom vissa och sånt men att ta och förbjuda folk som vill åka hem, hämta sina bilar osv, tycker jag är överdrivet. OCH när jag ändå är inne på ämnet, det som jag skrev om för någon dag sen, det som hände på Söderstadion har polisen lagt ner nu. Det blev droppen för mig, för när jag var på matchen igår var jag osäker på om man verkligen vågade gå på toa då alla var chockade över det som hänt. Men jag gick ändå för jag tänkte att med flera 100-tals poliser och säkerhetsvakter borde åtminstone några stå vid toaletterna, MEN det var helt tomt! Så jag gick bara in vid toaletterna, tvättade händerna och gick ut. 

Jag blev väldigt förvirrade, chockad och fundersam. Över allt. Så nu har jag mailat polisen, någon måste ju göra något!! T.ex varför helt plötsligt bara avslut en våldtäktsutredning? Det gäller inte bara en händelse, det gäller alla händelser! Och att ingen står och håller koll vid toaletter och kioskerna på fotbollsarenor är bara ofattbart. Skärpning. Har hört och sett och har egna erfarenheter av sjukt dåligt polisarbete enda sen i december! Det räcker!!


Och detta skriver jag inte bara efter igår. Det är 100tals olika händelser där polisen beter sig illa. KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0