Stockholm levererade

En helg, en långhelg i våran huvudstad, den helgen som jag längtat som en galning efter. Det kanske blev 0-0 i fotbollsmatchen men FY va lycklig och glad jag var! Allt under helgen var nästan kopplat till gnaget. Men här kommer en hög bilder från helgen!

Innan resan till Stockholm blev det en riktigt god lunch med bästis.

Sen började äventyret - årskortet inhandlades och gjorde mig redo för alla årets matcher!



Klistermärken, ballonger och flygblad, ja allt skulle delas ut för att visa vilket lag som tillhör Stockholm.

Invigde jeans, converse och skinnjackan - allt på samma dag!




PREMIÄR! Humöret var på topp, adrenalinet rusade genom kroppen och bussmottagningen var 
den fetaste någonsin! Så mycket bangaler, skrik, hopp och kärlek.
Matchen var grym likaså. Trots 0-0 levererade publik och spelare. Saknar dock Kenny så jävla mycket.

Någonting jag älskar så är det att åka tunnelbana! Det är så fantastiskt avkopplande för mig!
Lyssna på musik, kolla på alla människor och fina utsikter som bilden ovan vid Alvik. ÄLSKAR!


Avslutade helgen med ett besök hos dessa pojkar. Mina finaste älsklingar! ÅH så underbara.
Vill ha barn så fort jag träffar dessa änglar. Ska vara världens bästa faster till dom!!

Tog min packning och drog hem, så nöjd och glad efter denna fina helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0