Idag är dagen då allt är rätt

Ah, äntligen torsdag. Idag brakar allt kaos, jag ser fram emot det så mycket!! Om ca 2 timmar hade jag tänkt bege mig till Stockholm, lämna väskorna och äta lunch, sen vidare till Solna där hela kvällen kommer spenderas med 1000-tals gnagare och 1000-tals polacker, det låter ju galet! Jag låg inatt och kollade genom Youtube på AIK och även Poznan. Så jag är lite redo för vad som komma skall. 

Nu har jag duschat och ätit frulle, dags att ta medicin och packa. Sen är jag klar. Jag laddar upp med Nicki Minaj, såklart. Ha en underbar dag, det ska jag ha!
Känns som dagen verkligen är rätt, jag har längtat efter en dag då jag slipper tankarna och de jobbiga känslorna - idag är dagen. Nu går vi mot Europa tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0