Make me lose control

Nu när regnet har bestämt att upphöra en stund så tänkte jag passa på att cykla ner till Coop för att hämta min klänning, om den är bra så kommer jag dö. Om den är dålig kommer jag också dö. Jag har ca 45 minuter på mig innan den stora matchen börjar, vilket jag TYVÄRR missar, men jag vet att det kommer bli grymt drag över hela Råsunda. Mer om matchen när jag kommer hem, nu ska jag trampa med music in my ears!


Jag saknar min underbara hörlurar från Urbanears, ska köpa nya nästa vecka.
Katterna tuggade sönder sladden, nu har jag ett par svarta/blåa med döskallar på.
Vad jag än gör(förutom promenader med hunden) har jag musik på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0