Magsjuka

Ja men hörrni, jag kunde fan inte ha ett värre dygn än det jag haft. Legat på badrumsgolvet och gråtit av smärta, spya och massa annat otrevligt. FA-AN va dåligt jag mått. Nu mår jag lite bättre men inte 100, jag har fastat i 29 timmar, dricker vätskeersättning, försöker vila/sova, springer på toa. Senast jag var "magsjuk" var ju blindtarmen, men det har dygnet tar verkligen hem priset för värsta magsjukan i mitt liv. Nu orkar jag inte skriva mer, så snuskigt. Men men.. Jag hoppas ni är krya och och friska. (Min mormor, min äldsta syster, hennes ena son och min morbror är också magsjuka, det är nästan som tradition att vår familj ska bli det inpå julen)
 
Avslutar detta äckliga inlägg med en av de finaste hundar i världen - Leonberger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0