Norlie & KKV

Jag brukar alltid sammanfatta året med en grym musiklista med det allra bästa från året, såklart glömmer man aldrig några go'bitar. Men jag måste säga att Norlie & KKV har gjort mitt musikår. Deras låtar kan jag förknippa med dagar, minnen och fina stunder av året. Några andra att nämna är Fun., Nicki Minaj, Timbuktu, Rihanna, SHM,  Kapten Röd, De vet du, The Offspring.
 
Men att ta ut de allra allra bästa måste jag säga Norlie & KKV (med Tröjan du hatar, Där jag hänger min hatt, Hon vill vara du, När jag går ner), Nicki Minaj (med Starships, Va va voom, Pound the alarm, Super Bass, Automatic, Whip it, Young Forever), Kapten Röd (med 1000000 nollor, In kommer Ting, Ju mer dom spottar, Saknade vänner, Stjärnorna finns här), Fun. (med Some nights, We are young), Timbuktu (med Fallskärm, Resten av ditt liv) och till slut The Offspring (med den grymma You gonna go far, kid). 

Men nu nämner jag inte all underbar musik 2012 har bjudit på. Utan bara liten del. Men året är inte slut än guys!
 
Några fina stunder på året - 20 maj dagen jag aldrig glömmer!
Nej men nu glömde jag ju.. GANGNAM STYLE! (Och dansa pausa!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0