September 2012

September var en otroligt, obeskrivligt jobbig månad för hela familjen, släkten och speciellt för min fina syster. Jag är så tacksam och glad över att hon är hemma och mår hyffsat bra trots allt som hände. Men september var en ruskigt hemsk månad, jag får fortfarande ont i magen när mamma ringer mig när jag sitter på tunnelbanan, usch..
 
September i bilder ser ut så.
Mintchoklad glass, Uppsala i mängder, flyttade åt Illo och drack någon konstig påskmust, öl och fotboll och vänner, häng med Harry på Akis, mys med Elvis, biomys och dubbeldejt.
Septembers bästa dag var derbyt DIF-AIK då gnaget galgade Djurgården med 3-0 och vann den största derbyvinsten på 21 år samt den största festen på hela Råsunda jag varit med om dessa 5 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0