Glömde alla hjärtans dag

Livet som singel är väldigt annorlunda. Till att börja med glömde jag bort vad det är för dag idag, det är ju för tusan alla hjärtans dag! Och det hade jag glömt! Och när jag tänkte efter har jag inte varit "ensam" på 4 år. För två år i rad hade jag Andreas, sen åren innan behöver jag inte skriva om (hehe..) men i år sitter jag här i sängen, med en chokladask från mamma och en del fina sms på mobilen som jag kan läsa om och om igen. Känns jävligt bra faktiskt! Visst att det skulle vara riktigt mysigt att ha någon att dela dagen med, men jag har delat min dag med ca 10 personer runt om i världen typ, så det känns lugnt! 

Nu är det hockey, choklad, sms och sen lite film. Trevlig alla hjärtans dag på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0