Men om det ändå vore så enkelt

Skulle sova, kunde inte sova. Tycker fortfarande att Mello inte är så där roligt som det var förr. Men strunt i det nu, just nu sitter jag med ett glas vatten och smuttar lite. Har även min polkagrisar i hand, så klart. Vet inte vad jag ska göra, vill ut, ut och springa, ut och sätta mig på ett plan till andra sidan jorden, ut och träffa någon, ut och bara vara, ut och skrika så högt jag kan. Ut liksom. MEN, nu sitter jag här, jätte tråkig i min säng och känner att min trötthet börjar övervinna min övriga känslor, lika bra de. 

Kanske inte säger god natt, för vem vet om jag somnar eller inte. Istället säger jag - vi hörs.


Känner ni att jag lever i min mössa? Bra. För det är precis vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0