En bra skoldag

Så där, nu är jag på g. Har duschat och ätit frukost, bara det som tar lång tid kvar att göra innan jag far till skolan. Känner absolut ingen stress idag vilket är så jäkla skönt! Ska försöka ta med mig några kataloger om universitet runt om i Sverige hem idag också. Börjar ju halv tre och kommer troligen vara i skolan innan ett så ska göra lite samhällskunskap för måste göra en bra redovisning på fredag och nu har jag bestämt mig för att göra om hela powerpointen som jag kämpat med, men tror resultatet kommer bli bättre! Sen ska jag göra lite psykologi innan den lektionen börjar. En riktigt bra skoldag!!

Efter skolan möter jag upp min ängel för en mysig fika, har inte fikat sen min födelsedag(tror jag?) så det ska bli awesome! Men nu måste jag upp och hoppa, ha en finfin dag!


Så här såg det ut sist, på min födelsedag, vi köpte upp hela fiket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0