Kuddarna flyger i sömnen

När jag vaknade för en kvart sen hade jag inga kuddar kvar i sängen, blev helt galen! Jag älskar att sova med minst 5 kuddar! Och nu fanns ingen kvar i sängen.. Tydligen har jag slängt ner alla kuddar på golvet så där hade jag mitt svar. Ibland vill jag sätta upp en filmkamera och spela in mig under en natt, se vad jag gör osv, skulle vara lite roligt!

Vaknade upp med världens träningsvärk också, hur knäppt som helst! I magen och benen, kan inte skratta och kan inte hoppa. Så får vara sur och nere på jorden idag. Jepp. Går till 17.30 som vanligt, men en lååång håla. Fy, det gillas inte. Men med torsdagsmys funkar det väl. Ha en toppen dag!


Jag har en 120 säng med 6 kuddar och två täcken, myspysigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0