Mycket som händer

Jag vet inte var jag ska börja. I skolan mådde jag värre och värre och klarade till slut inte av att gå på dagens lektioner så sjukanmälde mig men hängde kvar i skolans soffa för jag klarade knappt av att stå upp utan att världen snurrade fortare än vad jag orkade med. Vid fyra tiden lyckades jag bli stabil och ta mig till läkaren. Alla prover, EKG och så vidare visade bra resultat, förutom mitt järnvärde. Men som tur är finns det piller för nästan allt så hämtar ut det imorgon!

Nu sitter jag lite förvirrad och försöker titta på derbyt, i AIKtröjan såklart! Fick ett sms av en som är på matchen där det stod "det här är galet, det är kaos överallt", lite läskigt så där. Men tydligen vägrar internet jobba med mig ikväll. Men men.

Imorgon slutar jag 10(!) och drar till Stockholm med syrran på shopping!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0