Snor och lögner

Hej! Har haft en rätt lugn dag tillsammans med mig själv och musik. Vaknade 14.00... Hemskt. Jag som skulle vända på dygnet, gick inte som jag tänkt mig. Men idag har jag inte sovit på dagen så borde bli en rätt bra natt ändå. Idag har jag varit ute nästan hela dagen. Gick ut 15, kom in 16 för att kolla på hockeykillarna, gick ut 16.45, kom in 17.30, åt mat och nu sitter jag här! Ska plugga och lite smarta saker. 

Imorgon ska jag gå upp innan 10! Måste bli frisk nu, tar alla hjälpmedel, nässpray, näsdukar, bafucin, frukt, sömn, frisk luft, te, lugn och ro. Om jag inte blir bättre måste jag tyvärr till läkarna och det vill jag verkligen inte!



Första bilden: Munskölj som ska ta bort bakterier, typ.
Andra bilden: Mina beroenden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0