The sick factor

Har äntligen duschat, efter några dagar som äcklig och sjuk har jag blivit fräsch och sjuk, mycket bättre! Lyssnar på Spotify och suger på en halstablett, kollar Aftonbladet och skickar iväg lite mail. Ikväll är det dags för en ny match i jvm, Sverige-Finland. Förstår fortfarande inte varför jag är så insatt iår, men kul är det! Eftersom Sverige är så bra blir allting så mycket bättre också. Så ikväll/inatt sitter jag framför tvn och hejar fram grabbarna!

Idag har jag sovit fram till halv tre, ätit frukost, sovit i soffan med Elvis och tagit det lugnt. Fick ett brev angående min ersättning/försäkring i "blindtarmsdramat" som jag inte ens vill prata om, arg! Men nu verkar det fixa sig. Nu ska jag klä på mig riktiga kläder(har gått runt i pyjamas hela dagen), ta en promenad, fixa in nya låtar till mobilen och kolla på kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0