Sjuk inför den stora dagen

Natten till igår mådde jag riktigt dåligt, jag "sov"(så gott jag kunde) med två täcken, mjukisbyxor och en tjocktröja men frös ändå, jag sprang på toa och spydde några gånger. När jag vaknade på morgonen kollade jag tempen 38,9. Fml tänkte jag då. Några dagar till underbara studenten och studentveckan är här och jag ligger med hög feber, illamående och yrsel. Fastade till imorse då jag åt en liten macka. Det går framåt, ingen feber och knappt nå illamående. Huvudvärk till och från och galet svullen hals. Shit asså! Studenten snart och jag är så här. Kommer nog må lite bättre när jag ser min andra halva ta studenten idag, vilken lycka! Fyfan va du är bra bästis!!


Efter våra dagar, månader och år tillsammans så har studenten aldrig känts så nära. Kör hårt nu bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0