Det är nu eller aldrig

Skön dag ändå, slutar 10, alltså en lektion, alltså skönt. Nu är jag hemma, ska slänga i min lunch innan nya äventyr väntar. Denna helg iaf idag och halva dagen imorgon så tar jag ledigt från bloggen. Kanske kommer något inlägg, we'll see.. 

Idag gjorde jag om mitt schema = jag är galen. Jag kommer nu gå så här:
Måndagar - som vanligt (8.45-16)
Tisdagar - 9-16
Onsdagar - 8.45-17
Torsdagar - 8.00-17.30
Fredagar - 8.45-14

Varför jag gjort om mitt schema är för att jag ska kämpa in i det sista med matte B. Matten har varit min värsta fiende genom min gymnasietid. Men jag tänker inte ge upp för det. 7 timmar extra i veckan, FÖR MATTE. Jag tänker slita och kämpa in i det allra sista med den här skiten. Tänker plugga på lov, helger, dagar, hela tiden för att klara detta nu. Det är tur att jag vet många som är bra på matte, hoppas bara dom har tid för mig.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh du är så duktig bästavän! :)

2012-03-09 @ 14:33:50
Postat av: Caroline

Tips!! Gå till Peter i studion om du inte redan gjort det, han är otroligt bra och fick mig att klara matte b!! Till skillnad från en viss mattelärare...;)

2012-03-09 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0