Färglös

Jag skulle så gärna vilja skriva att jag mår bra, är glad och känner mig frisk. Men jag känner mig fortfarande sjuk, svag och kall. Jag tog en varm dusch och kände mig lite bättre, ska ta ett långt bad ikväll så kanske jag mår lite mer bra(haha..) för imorgon ska jag till skolan, har viktiga saker att fixa, lämna in och få hjälp med. Sen har jag en full helg som jag inte kan eller får ställa in. Blir en långhelg i Stockholm. Men det kommer bli en rolig helg, så länge jag börjar bli frisk.

Ikväll ska jag och syster min ner på Tjejkväll på stan, shoppa och så. Blir nog skönt att komma ut ett tag, känner mig så instängd. Som tur är har jag fått mycket plugg gjort, så känner mig lättad över det iaf. Nu ska jag börja fixa mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0