Lov redan nu

Jahapp, tjejkvällen var mycket lyckad. Åkte hem glad och nöjd! Med ett par äckligt snygga och passande jeans som jag säkert kommer leva i. Sen ett år tillbaka har jag haft jeans 5 ggr, jag lovar det är säkert. Efter min operation i augusti har jag haft jeans två gånger! Det är sjukt. Men nu har jag ett par nya och så kommer jag i mina gamla! HURRA!!!

Taggad som fan på helg och påsklov men var även taggad på skola imorgon. Men när jag precis kommit ut från JC kollar jag fejjan och ser - lektionen är inställd imorgon. Happ.. Men en lunchdejt med bästis och en fika hos farmor blir det iaf! Trevligt som bara den. Sen sticker jag till Stockholm vid 16-tiden kanske. Kommer hem på måndag kväll, kanske. Men håller er uppdaterade från Stockholm såklart! Nu ska jag sova för ska upp i bra tid imorgon, ha en mycket trevlig kväll och helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0