Underbara sovmorgon

Vaknade upp innana alarmet och kollade på mobilen, 15 olästa sms och 35 missade samtal och nu skojar jag inte!! Helt sjuk ju! Trodde något riktigt riktigt allvarligt hade hänt. Men nej, som tur är. Jag är bara glad att jag sov en bra natt och vaknade rätt trött men ändå utvilad. Har ju denna underbara sovmorgon på tisdag (hjärta på den!) och går ca 3 timmar i skolan på lektionstid, känner att jag gillar tisdagar. Så den här tisdagen ska inte bli något annat än bra. Så ska ligga och ta vara på min säng i några minuter innan jag flyger upp och verkligheten knackar på.

Har precis duschat så kan ta det lugnt en stund. Slutar fyra och när jag kommer hem blir det till att träna och lite plugg. Ha en underbar tisdag!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag har också sovmorgon :D börjar kvart i två, hihihihihiihiihhiihi. glad? ja :) haha, ha en bra dag bästa.

2012-03-06 @ 10:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0