UNDERBART

Vaknade vid elva, låg och rullade runt i min varma säng till ca halv ett då magen sa "frukost!!" och frukost det blev! Jäklar vilken frulle jag åt idag! Först ska ni veta att jag har alltid, verkligen alltid, ätit en eller två mackor och oboy eller juice till frukost. ALLTID. Och nu, idag och igår har jag ätit en helt fantastisk frukost! Varför har jag varit så tråkig innan?! Nu är det iaf väldigt bra och nyttigt som gäller och det känns fantastiskt!!

Hur som helst, efter min stora och goda frulle satte jag på mig träningskläderna och gick ut på en pw i 1 timme, min musik rockar! Underbar start på dagen kan jag lova er. När jag kom hem gjorde jag mina knä-övningar och sen hoppade jag in i duschen. Nu är jag rödhårig igen, ren och fräsch! Ska göra tonfiskröra på en finncrisp och sen dra till Stockholm, hur underbar är inte denna söndag!? På vägen till och från Stockholm sitter jag fastklistrad i mina filosofiuppgifter, mörk choklad bitar och mitt nya beroende - Loka!


Ägg, varm mjölk med kanel och honung, grekis yoghurt med frysta blåbär och
hackade hasselnötter och finncrisp med philadelphiaost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0