Idag är jag starkare än dom

Nu börjar jag bli trött på allting, verkligen allt. Allt som händer nu, allt som aldrig förändrats, det tar på mina krafter jag hade en gång i tiden. En gång för länge sen kände jag att gymnasiet skulle vara den lyckligaste tiden i mitt liv, att vara glad över att ta studenten, känna mig trygg i mitt eget hem, kunna få vara mig själv, leva ut mina drömmar och stå på mina egna ben. Men nu känner jag ingenting. Jag är trött, sliten och svag. Varför ska just jag behöva känna så här när jag har så mycket som behövs göras och fixas. Jag kommer idag en dag jag kände att jag var så stark och skulle klara allt och aldrig behöva ge upp, nu står jag ensam och mår så dåligt att jag inte vet vad jag ska göra eller var jag ska ta vägen. Idag vill jag vara stark, idag behöver jag vara stark, men istället faller jag handlöst mot marken och allting krossas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0