Studentpresenter

Det jobbigaste eller svåraste rättare sagt är att önska sig saker i studentpresent. Finns hur mycket som helst och vill ändå önska mig något som jag kommer använda/vill ha/behöver. Så funderar lite varje dag nu eftersom alla börjar fråga. Det jag vill ha som jag vet nu är en cykel(hittade precis en cykel som jag visade för mamma som låter positiv!), inlines samt skydd(i sommar ska jag rulla på), smycken, pengar och vet inte..

SOC W VELO RAPID S12 BLACK / BRIGHT PINK
REVOLUTION U PROTECT SET SR BLACK / SILVER
Dessa inlines med skydden vill jag så gärna ha, från stadium.
OCCANO U316 28 TUM CLASSIC DAM RED
Och denna cykel, även den från Stadium.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag önskade mig en boxningssäck för nån dag sen, haha! :D aktiva klubben liksom!

2012-05-17 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0