Min tredje familj

Jag har insett att jag måste skaffa ett till jobb, för att kunna göra min stora resa i nästa år så måste jag ha en hel del pengar. Som tur är har jag ju boende där så det gör väldigt mycket! Så nu söker jag jobb igen. Jag hann nästan inte söka några jobb efter studenten ju. Jag har min tredje familj - Röda korset som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat. Jag kommer aldrig lämna dem. Men eftersom det bara är på halvtid känner jag att ett till jobb ska kunna ordnas. 

Men som sagt, Röda korset är för mig en tredje familj. Det känns inte som man jobbar när man är på kontoret i Söder eller ute med de andra. Jag har vuxit där i över ett års tid nu. Jag är så glad att jag fann dem! Åh, sån kärlek till alla som jobbar där och alla i ungdomsförbundet. Det känns verkligen som mitt jobb gör skillnad. Love you guys!!
 
 

Kommentarer
Postat av: RK

Du gör ett fantastiskt jobb Rebecca! Vi är stolta över att ha dig hos oss, fortsätt sprida din glada energi! Kram RK

2012-11-26 @ 14:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0