Zlatan, på riktigt

Sista målet Zlatan gjorde - jag satt med öppen mun och var mållös. Idag var Zlatan en hjälte och visade på riktigt hur han verkligen kan spela. Jag gillar inte hans sätt han spelat i tidigare landslag men idag fick jag äntligen se ZLATAN. Den riktiga. Det var riktigt häftigt och man kan ju inte säga mer än att han ägde hela 94 minuter, non stop.

Nu har jag plåstrat om min armhåla, yes, plåster i armhålan.. Ska göra lite frukt, kolla på några avsnitt SATC, skicka in en jobbgrej sen sova. Imorgon bli det fika med min fina, köpa strumpbyxor, fixa det sista inför lördag. På lördag är en stor dag. Åh, kommer vara så lycklig! Men nu lite snacks.
 
Här är mitt sällskap under fotbollen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0