Träning

Det känns kul att komma igång med regelbunden träning igen måste jag säga faktiskt! Vill dock inte köpa något gymkort i Enköping då jag vet att mitt jobb och sånt kommer vara i Stockholm och eftersom vi letar efter en ny lägenhet hoppas jag vi hittar en med ett bra avstånd till något gym så jag kan träna där. Men än så länge är jag glad över träning, ska inte göra som alla hundra gånger tidigare och köra mig slut så jag aldrig vill träna mer efter 4 gånger, jag har lärt mig min läxa där om man säger så. Och så känns det galet skönt att variera min frulle mycket mer, jag åt mackor och ett glas mjölk/oboy/juice i 18 år, nu är det nya banor. Det är dags nu, om man säger så! Och så är jag glad över att ha världens bästa peppning från min finaste man.


Och OM mitt rosa pannband åker fram i höst och vinter igen, jag ääälskar det! Så 80's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0