En onyttig dag

Sån mysig dag, jag älskar att baka när man har sällskap som hjälper till. Speciellt med Jennifer som är proffset själv! Brownies blev det, kladdiga men så snuskigt goda. Blir en god efterrätt ikväll efter lite korv. Ska försöka mig på brownies igen snart, riktigt kul att baka ju. Kanske snickerskaka, mums?! Jao. Hur som helst, snart drar jag äntligen till Stockholm. Saknar faktiskt min kille, att sova bredvid, att mötas upp på stan och se hans söta ansikte. Haha.. Ähm. Nu ska jag äta korv och pommes. Så jäkla onyttig dag!! Men imorgon ska jag testa ut på en lång pw, foten känns så där och att springa har ju inte gått!.
 
Plus det så en jäkla skit match idag, varför spelar dom så dåligt?! AAAAH, nio matcher kvar och minst 7 vinster och 2 lika kan jag gå med på. Kötta!
 
 
Misslyckad bild, men mums. Vi åt pannkakor med nutella och banan, spyr så äckligt onyttigt! Det var inte alls gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0